رسائل خصام جديدة مسجات خصام 2014

| |


    ابعت لشخص انتا مش طايقة وزعلان وقرفان منة ومزهقك ومزعلك ابعتلة علشان يفهم ان كش طيقة وبتكرهة-ابعتله رسائل خصام جمدا قوى وممكن ترسلها لواحد مضايق على الفيس بوك رسائل خصام مصرية-رسائل خصام حصرية على موقعنا احلى رسائل خصام 2014-رسائل خصام وفراق-خصام ووداع
            خصام أشوف العمى ولا أشوف وجهك
    أنت عندى مثل الورقة الفاضية...ما لها معنى وبلا عنوان ضايعة
    أنا أكرة أشوفك أو اسمع صوتك أو يجينى منك مسج
    أنا ما أبى أشوفك اليوم ولا بكرةولا عمرى كلة دوم
    أنا اكرهك كرة ما يوصفة انسان وأكرة كل شىء تجيبة ومنك طفش
    لو تفرش لى الارض ورود وتقولى احلى وعود مأرجع ولو تعود
    اليوم تزعلنى وبكرة تقول سامحنى لا تحلم ولو تجبرنى ارجع حبيبى وقف هناك بالدور ..... ما نيب فاضى يمكن أفضالك شوى.... لازم تذوق الذل وتعيش مكسور.... وأكويك من جمر الهوى لاغدى حى....ولو بعتلى عمرك فلا قلت مشكور
    httpwww.messageslove2014.blogspot+%2820%29
    رسائل خصام

    أنا ما بقول سامحتك ولوتحاولما بساعدك بقول روح واللة يسامحك
    أنت أدمعت العين وسيبت الجرح للقلب  ما أبيك ولو تقول حرمت أنت مثل السكين بودى لو بخليها بموت... ولو أنزعها بموت
    أنا منك زعلان ... ومن كلامك طفشان ... ومن عمايلك غضبان
    عيشتنى أمل لحظة فى حياتى بعدما فقدت كل حياتى وصحيت من أجمل حلم لقيت أصعب فراق
    يا نفسى لا تبكى على شىء قد ذهب فكل شىء ذاهب وأنت ذاهبة

    يغيب ويشعل الشوق فينى يحسب أنى ما أعانى أنى مع هذا ما أحبة ولا أريده  تصدقون لا غاب عينى بتدمع ويمكن تجيبه 
    ما هو بكيفك يا هوا البال تقسا الموت بيد الله وأنا اللى بجافيك والجرح جرحى وأزهلة راح يشفا ما هو بعايشن ينتظر لمة أيديك ولو كنت هاقى بشهر يوم تصفا ما قلت لك روووووووح وأنا خاطرى فيك هذا الزمن يا صحبى دوم غذار حب وأخر الحب مجحود ما عدت احترى .... عفتك وما بى لقياك.... خلك فى ظنك وهواك ..... بتعلمك الايام قدر رؤياك
    رسائل خصام جديدة

             لو عجبك الموضوع  شاركنا بتعليق و اخبط ليك 

    إرسال تعليق

    جميع الحقوق محفوظة ©2013